Moj rođendan

Rođendan. Najpopularniji praznik u gotovo svim narodima diljem svijeta. Poseban dan za slavljenika i njegove bližnje. Jedan od najbitnijih dana u životu roditelja.

Svoj rođendan sam proslavila na gotovo najbolji mogući način. Rođena sam u zimi i mogućnosti te mjesta za održavanje proslave su mi ograničena, ali sam svejedno uz pomoć svojih roditelja došla do idealnog rješenja. Ujutro sam se probudila oko osam sati, što inače nije tipično za mene. Naime imala sam utakmicu na koju sam htjela ići s prijateljicama pa sam pojela svoje omiljene palačinke, otvorila poklone i krenula. Poslije utakmice sam se vratila doma na ručak. Moja je mama napravila jedno od mojih omiljenih jela. Završili smo oko dva sata kada je došao red na pravo slavlje. Kao što sam rekla, moje su mogućnosti za proslavu zbog vremena bile ograničene tako da sam se dogovorila s curama da odemo u grad na moje omiljene palačinke. Poslije toga smo mislile ići na klizanje na Tomislavcu, no blagajna nije radila. Zato smo odlučile otići do mene na igru. Igrale smo video i društvene igre uz tople sendviče i hranu iz McDonald’sa. Nešto kasnije smo otišle na klizanje na Velesajam. Tamo su klizališta u zatvorenom prostoru što je bila najbolja opcija za nas. Termin je bio od osam do pola deset. Uživale smo tamo, slikale se da zabilježimo trenutak. Srele smo neke prijatelje izvan škole s kojima smo isto malo popričale. Kada je termin završio, moj nas je tata odveo kući. Idući dan proslavila sam sa svojom obitelji. Moji rođaci iz Petrinje i Grabovca došli su na kavu i tortu u Zagreb. Kako bismo zaokružili cijeli dojam, slikala sam se s balonima i tortom.

Ove godine imala sam jedan od najboljih rođendana u svome životu za kojeg ću uvijek biti zahvalna. Nadam se da će idući biti jednako dobar, možda čak i bolji.

Komentiraj